Milá budoucí maminko...

Italská charitativní organizace CoorDown již několik let spolupracuje při svých osvětových akcích s reklamím a PR gigantem Saatchi&Saatchi a tato vzájemná podpora přináší prospěch oběma stranám. A tak zatímco agentura za své výtvory sbírá ceny v oblasti reklamy a PR, veřejnost v Itálii (a potažmo po celém světě) se díky skvělým kampaním dozvídá více o životě lidí s Downovým syndromem.
Letošní kampaň byla tradičně načasována na období kolem Světového dne Downova syndromu (21. března) a opět mířila proti předsudkům, které o Downově syndromu kolují. Povedla se skvěle. Video Dear Future Mom (Milá budoucí maminko) odpovídá na otázky všech, kteří se dozvědí, že jejich nenarozené sítě má Downův syndrom. Snad pomůže odpovědět na některé otázky i českým maminkám a otcům.
Podle britského oborového serveru Campaign se Dear Future Mom stalo s 516 589 sdíleními nejúspěšnějším viráním videem na internetu v týdnu kolem Světového dne Downova syndromu. Posuďte sami proč.